mistocookie hafta calısabilir raporu aldım, 37. haftaya kadar. Bashemsire dedi ki 37. haftaya kadar aldığın her türlü rapor, mazeret izni vs, doğum sonrası izninden düşülür. mevzuatı okuyorum, açıkça böyle bir ibare yok. Mevzuatta diyor ki, memur bu süre içinde yasal izinlerini kullanabilir ancak bu izim süreleri doğum sonrası analık iznine ilave edilmeyecektir. Tamam zaten ilave edilmesin de neden kesiliyor ben bisey anlamadım
NergisO mistocookie 32 den 37 ye kadar olan süre içerisinde izin rapor vs alabilirsiniz 1 hafta izin aldınız diyelim bu süre içerisinde. Normalde doğum sonrasına aktaracağınız 5 hafta iken bu süre 4 haftaya düşer.
Bebiskosuu Hemşire değilim ama memurum bizimde aynı şekilde 32den 37ye kadar alınan raporlar bu izinden düşüyor doğru