tatlisbirkiz Momyfk 3 ay sonrasında tekrar hamilelik yaşadım oda kimyasal oldu sebebini öğrenmek için doktora gidicem
minikmucizeemaak Momyfk Aralık da kimyasal yaşadım daha hamile değilim ama adetim gecikmişti Ocak da hiç adet olmadım
Sevgi56 tatlisbirkiz eşinde sperm testi versin bence, kalitesiz sperm bazen tutsada düşüklere sebep olabiliyor, geçmiş olsun 🥰
Dolphin16 minikmucizeemaak benimde öle oldu en son aralık ayında adet oldum Ocak ayında hiç olmadım normalde 26-27 ocakta adet olmam gerekiyordu test yaptım hep negatif çıkmıştı sonra 9 şubatta normal hastalandım pıhtı falan yoktu normal adetti. Adetim bitti bende günleri değerlendirdim. Bakalım nasip kısmet 🤷♀️
Moonrose16 Geçen sene aralıkda hamile kalmıştım kimyasal geçirdim . bu senede aralık da hamile kaldım 12 haftalık oldum. Tam bir sene var arasında ( polikistik över sendromuyum)