Günaydın annişler ve anniş adayları 🤗 bir kaç gün önce mutlu haberi aldım ve hamile olduğumu öğrendim fakat azıcık endişeli gibiyim de… Kasıklarımda sızı var ve sanki özel bölgemde arada kramp oluyormuş gibi hissediyorum.. daha önce düşük yaptım ama bu şekilde hissetmemiştim… Bu sızıları çeken oldu mu yada ne olabileceğini bilen var mı? Endişelenmeli miyim ?
Sevgiler 🤗