Ebrukhnn benimde bebeğimin bagirsaginda önce parlaklık var dediler şimdide genişleme varmış benden de kordosentez istediler ama yaptirmadim çünkü hem riskli hemde anne karnında yapılacak hiçbir tedavi yok 3 hafta sonra tekrar gidicem inşallah geçmiş olur şuan 32 haftaligiz