Esraguzel Durduk yere uzanırken birden vajinamdan kan geldi.rahmimde şekil bozukluğu var ve 2. Gebeliğim.ilkinde de böyle oluyordu hatta daha sık oluyordu.bunda şükür o kadar olmadı daha yeni oldu.Ayni durumu yaşayan var mı
[silindi] Esraguzel kırmızı ise kanamanız doktorunuzla görüşün bir an önce bende de rahim şekil bozukluğu var progestan kullanıp sürekli dinleniyorum kahverengi akıntı oldu bir süre
Esraguzel [silindi] evet kırmızı geldi ilk gebeliğim de aynısı olmuştu bende progesteron kullanmıştım
Esraguzel guzelanne01_ gittim doktora progesteron hap verdiler dinlen bol bol ihtiyaç dışında ayağa kalkma dediler