Seraymesut Bu sabah Dünkü gibi akıntı geldi ama peceteyle silince pembemsi leke mi kan mi bilmiyorum bir şey geldi sonra bı daha sildim gelmedi sizce nedir 1 aylik gebeyim 2 kaybım var korkuyorum
littlemiracle35 Seraymesut merhabalar yerleşme kanaması olabilir diyorlar ilk aylarda ama tabi en doğrusunu doktorunuz bilir insallh olağan birseydir bu 🙏
Simayla Seraymesut bende de oldu doktora git ilac falan başlatıyor önlemini al inşallah bişey olmaz korkma