Gzmerdm ben 4 ayım boyunca hep öyle çektim yere düşüyordum nefesizlikten evde tektim ve yeni taşınmıştım kimseyide tanımıyordum kendi kendimi teseli ediyordum cama cıkıyordum ağızdan nefes alıp burnumda veriyordum sık sık befes egzersizi falan yapıyordum ama çok şükür geçiyor