Ac geriliği benim bebeğimde de var 10 gündü 14 15 e falan çıktı ama 2 haftalık geriliği çok önemsemiyor doktorlar ve özellikle gerilik olacaksa AC olmasını tercih ediyorlar çünkü bu sadece bebeğin minyon demek bi rahatsızlık ifade etmiyor pek. 34te 2150 gramdı bebiş, kiloyu haliyle az alıyorlar ama doktor bu bi eksiklik değil dedi