Fatmmm ben adetimden önce erken gebelık testi aldım negatif cıktı, sonra adetim 2 gün gecikti pozitif cıktı :D umudunu kesme, ama düşünmede, cunku dusununce, kendıne zarar verıceksın, aynı zamanda o yaptıgın stresten mıdır bılmem bir türlü istediğin sonuc olmuyor, ne zaman beklemıyırsun ve normal yasantındasın o zaman oluverıyor. Anda kalmaya calıs.