rabiatkncee bence var benim bundan daha silik çizgi çıkmıştı 3-4 gün sonra kan testi yaptırdım negatif çıktı sonra adet olmadığım için 10 gün sonra tekrar test yaptım çift çizgi kanda da 172 Beta değeriyle öğrendim.. Geç döllenmelerde böyle olabiliyormuş bir hafta beklemeni öneririm