Rabiaturgut4445 kus123 gerinmek diyosan bebege zararı var mı bilmem ama kramp gieiyo benim dizlerime çok kötü bi his cok acı veriyo
nur34_ kus123 vicudunumu esnetmekten bahsediyosun eger oyleyse gerilmek o bence zarar bebebe degil bize oluyor öyle cunku her oyle yaptigimda farkinda olmuyorum yaptigimin bacagim kasiklarim birden sizliyor
-_Esra_- KLORAKHANIM Allahu Ekber beyin hücrelerim zarar görüyor yaaa bu ne yaaa bana şaka yapıyorum de dağılalım hadi nolur
Rabiaturgut4445 -_Esra_- arkadas bence gerinmekten bahsediyo ki soru sacma degil cünkü ben her gerindiğimde yatakta bacagıma bi kramp giriyo ölcem sanıyorum ve karnımda geriliyo bence bundan bahsediyo esnemek deyince
Tubag1 Kızlar bence gerinmekden bahsetmiş büyük ihtimal benim bebeğin eşi aşağıda lekelenmelerim oluyor bana dikkat et yapmamaya çalış gerneşme iyi değil dediler
ArvenMom kus123 bunu esnerken okumam çenem yırtılır en fazla bebeğe birşey olmaz ne saçma sapan sorular
Nutelllaa Hepiniz linç etmeye girmissiniz posta resmen gerinmeyi sormuş belli ama anlatamamış bu kadar mı meraklasiniz saldırmaya ya