İyi geceler makatımta bir ağrıyla uyandım kasılmalarım var ama nst sancı çıkmadı temiz eve gidebilirsin dediler nasıl olucak anlamıyorum. Pazartesiye sezeryan günü verildi ikinci gebeliğim çocuk çok aşağıda pazartesiye bile kalmaz belki dedi sabah doktorum alttan muayene ettiler açılmada yok.