AdinsMom olulsayon adetten 14 gün önce oluyor zaten. Hamile kalmak için tekrar adet olmasına gerek yok tekrar yumurtlaması yeterli.
Ayın 10 unda düşük yapan biri 30 unda yumurtlama yaşayıp o gğn de birlikte olursa bir sonraki adet dönemi hiç yaşanmadan tekrar gebelik yaşayabilir.
Ha rahim ve vücut toparlanmadan sağlıklı mıdır orasını bilemem ama doğum sonrası da adet olmadan hamile kalan pek çok kadın var 🤷🏻♀️