Tiredmom Arkadaşlar fun sagimda ağrım var diye acile gittim servikal uzunlu 28 mm dediler normal mi ya yarın 25 hafta sizin nasıl yarın kedi doktoruma gidicem
Tiredmom Ya acilde pratisyen hekim.olctu hemşireye soruyor doğru mu ölçtüm diye hemşire evet sanırım 28 givi duruyor dio yarın kendi doktoruma gidicem insallah