Ben de 26 haftalık hamileyim, bugün bel fıtığından dolayı bir seans fizik tedavi ve ilaçlı serum aldım. Normalde bebeğim gece bile kıpır kıpır olurdu ama saatlerdir ben de aynı hareketini alamadım ve korkudan uyuyamıyorum, yorgun bir gün geçirdi uyuyor diye kendimi teselli ediyorum :(