Merhaba anneler, ben hareketlerini yoğun hissetmeye başladım elhamdülillah yalnız bazen rahimime vuruşunu hissediyorum alta doğru. Normal mi? Yani göbek kısımlarında elimle hissediyorum artık ama Rahime vurulduğunu hiç çevremde duymamıştım, yaşayan var mı? ☺️ normal değil mi?