Benim gibi günlerce her yazıda bısıler öğrenmek için araştıran annelere bende kendi tecrübemi anlatmak istedim sezeryandan daha doğrusu yarı uyanık bı sekılde o amelıyathanede olmaktan çok korkuyordum sonrası agrıları bı sekulde hallederım dedım çünkü herkese göre degısıyordu yorumlar gercektende oleymiş hiç agrım yoktu diyende çok öldüm bittim diyende vardı 🤗 ben amelıyathane kısmı için hıc korkmayın demek ıstıyorum hıssettıgınız dokunuş sadece ve sakınlestırıcı yapıyorlar yarı baygın bı zıhınle beklıyorsunz :) benım amelıyattan sonra o uyuşukluk geçince çok agrım oldu maalesef sureklı agrı kesıcı vuruyorlar onun ıcınde ama çok agrı kesıcı kullanan bırı olarak ( fmf hastasıyım ve agrılarım kolay geçmez atak sırasında o yüzden ağır agrı kesıcı yaparlar ) zorlandım suan agrı kesıcı etkısınde yazıyorum evet geçecek gıdıcek ama dün bebegımı gözüm goremedı agrıdan ve bebeğim sarılık oldu yoğun bakıma aldılar suan yanıma gerı geldi ama değer yıne yüjselıyor beklıyoruz degerlendırmelerını… dualarınızı eksik etmeyin sormak ıstedıklerınızu sorabılırsiniz