annesininpisigi kixlar geçen ay oşten çıkarıldım sırf doğum iznine cikicam diye doğum parasını alamıyorsunuz calismiyo gozukunce eşimin şirketi var onun üstüne çalisiyor gösterecek 1 ay sigorta paramı odeyecek hastaneden rapor alınca muhasebeciye aticam çalışıyor gibi parayı Alicam doğumdan önce 90 günlük primin yatsa yeterli dediler sigortayi aradığımda benim daha fazla en az 90 dediler ve bir iş yerine girince orda 2-3 ay calişmis olma zorunluluğun yok