Nnazli1996 Aminea iyi düşün iyi olsun sanki bana gore iyi gibi benim migdem yaniyo yemek yiyemiyorum seninde oluyormu 5+5haftaligim Bende
eminesbr Merhaba ben de dün doktora gittim 5+4 12 mm kese ama daha bebeğimi göremedim stres yapma belki geç döllenmedir
Birtanesi84 eminesbr ya bu 12 mm nokta gibi bişey değil mi doktorum bana ultrason kagıdını verdi bu kese olabilir ama net bişey diyemiyorum dedi çok çok küçük nokta gibi kagıtta 11 mm yazıyor zaten orda bebeği görmek mümkün değil kese bile belli değil
eminesbr Birtanesi84 benim kesem çok net gözüktü canım ama kişiden kişiye değişiyor tabiki birde beta ile de ilgili durum
Pnrbtr Benim kağıtta mm olarak birşey yazmıyor ya.0,94cm 0,78 cm gibi ölçüler var. Ama küçücük birşey siyah küçük bir nokta. Kese doğru yerde dedi. ama tabii içinde bebek henüz görülmüyor. bazılarına doktor be güzel telkinler veriyor. Bebeği görcez kalbini duycaz diye. Bana direkt %80 oranında keselerde bebek olur %20 olmaz. 2 hafta sonra göreceğiz bakalım falan dedi. Tek dediği şey kese doğru yerde oldu.
Nnazli1996 Pnrbtr sen içini ferah tut canim doktor çoğu oyle bende sevinemedim boş gebelik olma ihtimali falan war dedi hafta çağırdı bakmak için bakalim
Aminea Kese aynen minicik siyah bir nokta halinde banada doktorun 15 gün sonra gel kalp atısına bakalım dedi sadece bende ultrason kagıdından cıkarttım kenarda 6.7 mm yazıyordu zaten ultrason kağıdında da siyah keseyi işaretlemiş
Aminea Nnazli1996 benim yok canım şükür arada mide bulantılarım oluyor birazda kasık batmalarım agrılarım oluyor
Pnrbtr [bilinmeyen] benimde aynı senin gibiydi dün gittim 6+5 ti ama 4-5 haftalık anca geç döllenme dedi. 2 hafta sonra çağırdı bebeği görmek ve kalp atışını duymak için. bana da haber verir misin 🙁
Aminea [bilinmeyen] sağda yazıyor benim canım dist yazıyor yanında bak zaten orda mm olarak tek bişey yazar