Sobb Haftadayom ayaklarimda şişme ve ağrı var özellikle yürürken çok ağrıyor nasıl geçiyor bu kızlar yaşayanların va rmi nasil geçti dogumdan sonra ageciyor mu kalıcı değildir inşallah
Erenrdn Sobb 32. Haftamdayım 24. Haftamdan beri ayaklarım bacaklarım aşırı şişiyor ayağıma ayakkabı olmuyor geceleri bacaklarımın sızlamasından uyuyamıyorum umarım geçer
Tuccceee Haftadayım benimde aynı balon gibi şiştim baldırımın arkası çok ağrıyo bileklerim çok ağrıyo
Sobb Benim sadece ayak altlarım ağrıyor bi de çok şişti aşık kemiğim görünmüyor şişlikten inşallah dogumdan sonra bu ağrılar şişlikler geçer ilk hamileliğinm