Selam kızlar 37+4 üm erkek bebeğimiz olacak Allah nasip ederse doğuma bu kadar yaklaşmışken hala ismini koyamadık eşimle uzlaşamıyoruz bu konuda oyvuz fatih beyazıd muhammed bu tarz isimleri sayıyor bense daha sevimli olsun bana bunlar kaba geliyor veya çevremde çok duyduğum için istemiyorum diyorum bende anlamsız isimler beğeniyorum sayılmaz yekta, arelhan,tuğberk,yafes, etka biraz daha değişik isimleri seviyorum sadece. Varmı bizim gibi doğumuna az kala karar verememiş olanlar?