Sercebay
Şuan aynı durumları bende yaşıyorum yatıyorum hatta kalkamıyorum erken olcak dedi doktor 30. Haftadayım
Sakaryali54
[bilinmeyen] vakit yaklasiyo kuzum bebek de rahimde kndini doguma hazirliuo muhtemelen bnde de vr hepsi 34 haftaligm bn
Sercebay
Aynen neolcak bilmiorum küveze alıcakla gibi gelio doktor ayın 9 randevu verdi iğne yapıcam bebeğin ciğerlerin gelişmesi için dedi tabi ozamana kadar bebek durursa dedi
DilarAsel
[bilinmeyen] bende az önce post açmıştım sancı diye ardından mukus gibi birşey geldi netten baktım bazılarının nişanı böyle gelebiliyormuş 34 hastalığım ama ağrının çoğalmasını bekliyorum
Sercebay
Allah kolaylık versin tüm hamişlere
eminehilise
[bilinmeyen] benim de ciddi bel ağrım var iki gündür.
Omurilik sırt korkunç ağrıyor.
33+5 im. Bir de baş ağrısı var 😔
Kasıklara doğru vuran birşey yok diye rahat davranıyorum ama korkuyorum.
Vajinal akıntım var bacaklarda ağrıyor.
Umarım bebekler zamanını bekler erken Doğum yaşamayız 😔
Sakaryali54
[bilinmeyen] bnde 20 kasm dye sartladm kndimi ama doktora kalsa normal diyo.3gundr cektigim sanciyi agriyi bn blirim o yuzden istemiyorm dayanamam yani bayilirm kesn
Sakaryali54
[bilinmeyen] gece saat 3te bi agri cektm uykumdan uyandirdi resmen oturdm agladm nefesimi kesti belimden bibgeldi agri ki anlatamam bagrdm resmen esimde panikledi masaj yapti sonra kasiga indi agri dedm tmm dogurcam bn kesn 10dk surdu ama bin yil gbi geldi bana bgn de ayni sey olursa gidicem
Sakaryali54
[bilinmeyen] Evet ilk cnm bu gidislede son olcak sanirim.2.yi dusunemiyorm bn