Bu saatte yazıyorum çünkü kafama aşırı takıldı kızlar. Özel bölgede ağrı var ayağı kalkınca yürüyünce yatınca falan çok kötü oluyorum. Baskı gibi değil onu belirtmek istiyorum bildiğin ağrı bel ağrısı gibi belim de ağrıyor ikisi bir olunca çok kötü oldum. 23 haftalık hamileyim erken doğum sıkıntısı olur mu yaşayan var mı