Merhaba!35.haftamda nst de 10 dk bir sancım çıktı vajinal muayenemde de doktorum rahim ağzı kısalığımın 24 cm olduğunu söyledi erken doğum riskim varmış bu yüzden ciğer geliştirici iğne serum ve progestan verdi böyle olup zamanında doğum yapan var mı acaba? Veya ne kadar tedirgin olmalıyım???