Kızım 4 temmuz doğumlu idi. Alt üst ince ama uzun kollu takımlar almıştım hastane çıkışı şeklinde olanlardan ilk 1 1.5 ay kadar onlari giydi ama ağustos ile birlikte evde zibinla duruyordu dışarda da kısa kollu giydiriyordum. Senin kıyafetinden 1 kat fazlası diyor doktorlar. Çok sarip sarmalamadım hiç. ilk hafta isilik olmuştu zaten dr kızdı örtü olarak en fazla muslin tek kat yeter bu havada diye. Bulunduğunuz şehre ve evinizin ne kadar sıcak olduğuna da bağlı bu konular.