Berivann58 Öncelikle Allah herkese sağlıklı bebekler güzel rahat doğumlar nasip etsin. Spinal sezeryan oldum sormak istedikleriniz var ise yardımcı olabileceğim kadar olabilirim.😊
Lina-Annesi Berivann58 merhaba. Bebeğinizi güle güle büyütün. Doğumdan korkan birisi olarak komple bayılmak mı belden mi
E_l_i_F Berivann58 gözünüz aydın rabbim analı babalı büyütsün kaç haftalık doğum yaptınız ve spinal ne demek oluyor?
Sanal_koala00 Berivann58 hayırlı uğurlu olsun canım rabbim hayırlı evlat eylesin 😌 bende 28 Şubat salı günü spinal sezeryan olacağım Allah nasip ederse, ama iğneyi yaparlarken acıyor mu ondan korkuyorum 🤭 bi de sondayı uyuşmadan önce mi takıyorlar?
Berivann58 Lina-Annesi Merhaba bence belden çok daha rahat. Kendimdeydim bu daha iyi hissettiriyor bence. Mide bulantısı baş ağrısı bel ağrısı gibi semptomlar göstermedim ben.
Dmrbs18 Lina-Annesi aynı durumdayız bendede panik atak var belden mi yoksa genelmi diye düşünüp duruyorum
Berivann58 Lina-Annesi ben girene kadar soğuk soğuk terledim girdim ve dedim hiçbir şey yokmuş çok rahattım
Berivann58 Sanal_koala00 canım gerçekten iğnenin vurulduğunu hissetmedim kesinlikle bende ondan korkuyordum. Sondayım iğneden sonra taktılar hiç hissetmedim
TvitySe Cnm merak ettiğim şey , heyecanlanmadın mı o masaya yattığın da tansiyon yükselmedi mi ? Ya panik yabarsam diye korkuyorum ??? Ve dikiş izin cok mu ?
Berivann58 TvitySe dikişlerimi daha göremedim . İlk girdiğimde korktum ama iğne o kadar hissedilmiyor ki rahatladım bir ara nabzım düştü ama hemen toparladım sohbet ettik başımdaki hemşireyle anestezi doktoruyla
Berivann58 TvitySe bu gönderiyi açtığımda hastanedeydim eve geldim dün ameliyat oldum yani ben göremedim birebir ama annem baktı ve çok bir izin büyük kesiğin yok dedi. İşk girerken heyecanlıydım konuşarak rahatlattılar canım ve görme isteği korkun olmuyor merak ediyorsun. Ameliyat bitse de odaya gitsem bebeğimi görsün oluyor devamında da
Dmrbs18 Lina-Annesi aşırı zor yabi ben eskiden bide kriz geçiriyodum şükür atlattim ama doğumda panik yaparsam bikiyorumki yaparım zaten nabzım sürekli yuksek cıkyor oan kendimi ve bebeği riske atarmıym diye korkuyorum eşimde öyle sen en iyisi genel ol diyo bana 😊 ama o anıda görmek çok isterim . Ben nomal nts odasında bile belli bir süre sonra daralmaya başlıyorum napcam bilmiyorum
Arzubal Berivann58 sonrasında yürürken zorlandınız mı p uyuşukluk geçince dikiş ağrıları oluyor diyorlar
Berivann58 TvitySe korkmayayımmdiye araştırmadım canım hiç ama hiç bir şey hissetmedim şoka girdim hatta. Kemiklerin arasına vuruluyordur diye düşünüyorum
Lina-Annesi Dmrbs18 ayyy aynj benj anlattın biliyor musun Senin tipkinin aynisi benim.. Allahnyardimcimiz olsunnnn okadar zor bisey ki kimse anlamıyor kimse
Berivann58 Arzubal yani elbette ağrılar oluyor bir an kendine güvenip kalkınca daha iyi oluyor. İlk zaten kalkınca biraz oturup öyle ayağa kalktım. İlk göbek aşağı çekiyor göbeğimi tutup yürüdüm. Bir de şu çok doğru yürüdükçe hareket ettikçe daha iyi hissettim ve ağrı geçiyor.
Dmrbs18 Lina-Annesi aminnn öyle valla doktor bana gelmiş diuoki normalde yaparsın sen boyum posum kilom.yerindeymis sanki boya posa bakıyo bu işler
Lina-Annesi Dmrbs18 aynen öyle canım ya ne alakası var demi Mesela domestos kokusu bile burnuma gelince bebeğe biseu olur mu diye günlerce kendimi yiyip bitiriyorum