Arkadaşlar merhaba ikinci hamileliğim kızımda acilen sezaryana alınmıştım epidural yapıldı fakat amaliyat sırasında acı hissedince bağırdım tamamen narkoz verip uyuttular bu nedenle hiç riske girmemek için ikinci dogumumda direk genel anestezi tercih edeceğim sizce genel anestezi dahamı zor ve saglıksız?