pembemor25 Kızlar hamileyken ayakları çok sıcak olan var mı. Uyurken falan ayaklarımı açıkta bırakıyorum başlarda buz gibiydi şimdi sıcak olmaya başladı. hep bi sıcaklık hissi var
Cansr pembemor25 benim ilk gebeligimde son aylarda odemden ve şekerden oluyor demişti doktor bende gebelik diyabeti diyirlat yani gebelik şekeri ondan oluyordu fazla şekerli tüketme dogumdan 2 gün sonra hemen geçti benimki umarım en kısa zamanda geçer bu rahatsızlıginz
Nhlhmz11 pembemor25 ben iki üç gündür ilk defa çorapsız yatıyorum , çok aşırı üşüyen biriyimdir normalde. Hem sürekli terliyorum hemde ateş basıyor. Ben 36+3 oldum
Bzdmr pembemor25 39+2 haftalık olduk 2 haftadır ayak yanmalarimdan uyuyamıyorum geceleri kalkıp yıkayıp geri yatıyorum sonra yine ayni 🤦🏻
pembemor25 ArvenMom ben 10. Haftadayım ilk başlarda ayaklarım buz gibiydi zor ısıtıyordum şimdi de sıcaktan duramıyorum 🤣
pembemor25 ebrusngl kendinizde de var mı sıcaklık benim arada vücudum da çok ısınıyor karnım sırtım falan
Nazlii_i 32 haftalık bunalıyorum sıcaktan ayaklarım dışarda tekrar üşüyüp içeri sokup tekrar dışarı çıkarıyorum sıcağa gelemiyor ayaklarım ağrılarımda var zaten şişlikten 😭
ebrusngl pembemor25 hayır sadece ayaklarımın altı çok yanıyor oda genellikle gece yatağa yatınca nedense bende bulamadım nedenini 🤷♀️
pembemor25 Cansr bizde acaba şekerden dolayı mı oldu diye düşündük ama baya yaşayan kişi de varmış ve pek bişey de yiyemiyorum zaten şekeri geçtim tüketmiyorum dedem yeridir
Bzdmr pembemor25 Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bende inanın şimdi zaman geçmiyor kızım gelmemek için direniyor son zamanlar sanki günler duruyor 🤭