Bende Sakarya da yaşıyorum ilk gebeliğim henüz çok erken ama aklıma takıldı. Ben dr metin mutluya gidiyorum kendi muayenehanesi var. Benim doğumumu o mu yapacak hastanede yoksa benim ayrıyetten devlet hastanesinde de bir doktora kayıt oluşturmam gerekiyor mu? Bir de gerekiyorsa hangi doktoru önerirsiniz
Myildiz