Kızlar 12 haftalıkken cinsiyeti öğrendim renkli ultrasonlada baktı kız olduğunu söyledi doktorum, öyle yazılar okuyorum yok kız beklerken erkek çıktı falan filan😅 Cinsiyetin zerre önemi yok sağlıklı olsunlar inşallah. Ben aileme kız olduğunu söylediğim için herkes kız kıyafetleri almış, sizce değişme gibi durum olmaz demi? Bir sonra ki randevum 3 hafta sonra. Bilemedim bende kıyafet alsam mı artık yavaştan beklesem mi :)