Aysll33 Merhaba kzlar doktor bugün bı hafta şans verelim dedi olmazsa düşük yapmanı bekleyelim kürtaj mi olurum yine artk yoruldum ve korkuyorum kürtaj olmaktan 😔
Eken012 Aysll33 Allah yardımcınız olsun. Pıhtılaşma testleriniz yapıldı mı neden kayıplarınız oldu diye
Eken012 Aysll33 Yeterli mi gelmedi acaba benimde son gebeligimde kalbi durdu igne kullanmama rağmen. Kromozal sıkıntı oldugunda bebek sağlıklı olmadıgında da malesef boyle oluyormus
Aysll33 Eken012 ilk gebeliginizmiydi bende pıhtılaşma ve tiroid yüksek ilaç kullanıyorum ama enox 4000 kullanıyorum bilmiyorum ki az mı geliyor niye böyle oluyor 2 gebelik kaybm War buda 3.cu Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
Aslibh Aysll33 tesekkurler ilk kalbini duyamadim hic 7+1 de kaybettim kanamam oldu negersem rahimde perde varmis suan yeniden kaldim ameliyattan sonra sende dik dur cok .zor bir surec farkindayim ama cok zor bir surec ama duzelecek
Aysll33 Aslibh bendede perde wardi ameliyat oldum öncesinde iki düşüğüm wardi 24 18 haftalık ameliyattan sonra bı ilk gebeligimdi Rabbim hayırlısını nasip etsin