Anonim01 Aydayım doktorum bir fincan içebilirsin ama kahve çay olmamak şartı ile dedi siz ne yapıyorsunuz bu ödem sürecınde doktoru yasaklayan var mı bu çayı nasıl gider bu ödemler. 3 litre su içmeme rağmen şiştim
27ozlem Anonim01 ben hamilelikte yeşil çay içilmiyor diye biliyorum ama tabi doktorun içebilirsin dediyse içiliyordur herhalde canım
Selen-erhanduran Anonim01 bende hamilelikte yesil cay icilmiyor diye biliyorum hic bir bitki Cayini onermiyorlar yediklerinize dikkat edin bence surda 2 ay kalmis Sabredin sagliklica gelsin bebisiniz 🙏