Ben de böyle bir yorum arıyordum bu saatte. 26 haftalık hamileyim, bir haftadır inanılmaz belden kalçama oradan sağ bacağıma uyuşma, bıçak saplanması şeklinde bir ağrım var hareket bile edemiyorum. Doktora gittim bel fıtığın var dedi, hamilelikte gevşeyen eklem ve kaslardan dolayı olabiliyormuş, şu ana kadar yapılan müdahaleler hiç rahatlatmadı ağrım devam ediyor, ben de çok korkuyorum geçmeyecek diye :(