casper12 Seda3399 saglık ocagında aradılar aşı yok bizde diye gidip eczaneden parayla alın vururuz dedı öyle yaptım 88 tl
1996snl casper12 okadar saçma ki ya eczanede para ile bulunuyorsa devlet tahsil edemiyor işte oladar vergi de versek fayda yok hep bi eksiklik neyseki çaresi var yoldaşa alırız
1996snl Ummuhan_52 yaptırdım ya bi sürü test de yaptırdım aradan zaman geçti sağlık ocağına gittim kan grubunu soruyor gebeniyimm die soruyor sistemde görmüyor sanki
Ummuhan_52 1996snl bazen sağlık ocaklarının sistemi çok saçma oluyor nedense🤷🏻♀️ ama içinizi ferah tutun pazartesi bi uğrarsınız 🌸
EsiraK Minii 21. Haftadayım Hadımköydeyiz buraya zor gelecek sanırım merkez değil ondan mı acaba anlamadım