Linautkan 2022 ocakta o hastanede sezaryen doğum yaptım canım, burda kötü yorum yazanlar da çok ama tamamen şans işi ben çok memnun kaldım özel hastane konforundaydı. Şansıma tek kişilik oda verilmişti çok rahat ettim temizliği falan çok iyiydi ameliyat ekibi sonrasında hemşirelerin ebelerin ilgisi gerçekten çok güzeldi çocuk doktoru bile odaya kontrole geliyordu bebeği görmeye istanbulda olsaydım bu doğumumu da o hastanede yapardım ama şehir dışına taşındık malesef