Derinin_annesi46 21+6 haftalık hamileyim bugün duş alırken ayağım kaydı düştüm eşim hemen kaldırdı ama korkuyorum bişey olmaz demi
Binnur-cam Derinin_annesi46 kanaman ağrın yoksa bebek hareketleri hissediyosan korkma ama en ufak kuşkun varsa doktora git için rahatlar
Dilsay Derinin_annesi46 Onemli olan sanci kanama lekelenme olmamasi..Siz yine de iciniz rahat olsun diye yarin bir doktora görünün 🌸
Semilk05 Derinin_annesi46 kanama ağrı bebek hareketleri kontrol et eğer sıkıntı yoksa bişi olmaz geçmiş olsun bu arada 🙏🏻
Aslibh Derinin_annesi46 kanaman yoksa rahat ol ayaklarini yuksekte tut bi lac hafta tuvalet disinda bir yere gitme doktorada yine bir gorun
Derinin_annesi46 Semilk05 sağol çok teşekkür ederim bebek hareketleri normal şuana kadar kanama da olmadı çok şükür
NM_mom Olmaz canım ben yolda yürürken hava da uçarak düşmüştüm bir şey olmadı şükür, kanaman falan yoksa korkma
hayalcim Derinin_annesi46 ilk gebeligimde bende düşmüştüm ama popomun üstüne göbeğime denk gelmemişti bir sorun olmamıştı.bebeğinizin hareketlerini kontrol edin içinize sinmezse gidin dr a keşke dememek için
Derinin_annesi46 hayalcim bende popomun üstüne düştüm zaten hemen eşim gelip kaldırdı çok teşekkür kanama felan da yok
efeduru Derinin_annesi46 kuzum karnının ustune dusmediysen kanaman agrin yoksa sakin ol ama sana doktora git gitme diyemem o sana kalmis
YaseminCanCicek21 Derinin_annesi46 kanaman yoksa bişey olmaz inşallah ama aklın kalması doktorunu ara anlat acil görmek isteyebilir yada içini rahatlatabilir 🌸
YaseminCanCicek21 Derinin_annesi46 çoook geçmiş olsun ayrıca canım🌸 ben 2 aylık hamileyken düşmüştüm yüzüstü doktora gitmiştik kanama pıhtı yok demişti şimdi 7 aylık çok şükür.
yanlisanlamaama Derinin_annesi46 benim doktorum son kontrole gittiğimde olur da düştün kalk bebek hareketlerini dinle düzenli hareket ediyorsa kanaman ağrın herhangi bir şey yoksa tedirgin olmana gerek yok demişti 🌸