SinemD_ Merhaba arkadaşlar , sezeryan sonrası el ve ayaklarınız da şişlik ayriyetten uyuşma oldu mu , olduysa sebebini biliyor musunuz ne zaman geçer 😔
Efnanefnan SinemD_ vücudundaki ödem anestezi dolayısıyla olmuştur. Bol su ic kendiliğinden geçecektir
pheobebuffay Efnanefnan çok tüketiyorum zerre faydası yok gebelikte sadece karnım büyümüştü şu sn her yerim
Sevdagd Bende de uzanmadigim için oturduğum için ayaklar şişti bide doğum sırasında kafamı çok sağ sol yaptığım için boynum tutuldu bide bol bol su için
SinemD_ Aslında çok fazla su tüketiyorum ama , yarın doktor kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek ne önerecek. Ona göre sizlere de söylerim kızlar