Asuakdnz İyi geceler bebeğim karnımda ölmüş 8 haftalık hamileydim kürtajdan sonra vajinamda çok kötü koku oluşmaya basladı ne den olmuş olabilir acaba ?
hulyaakgn34- Parça kalmış olabilir tekrar muayene için çağırdımı yada enfeksiyon olabilir antibiyotik başladınız mı
Vaveylaanur Geçen burda okumuştum sizi korkutmak istemem ama içerde gazlı bez unutmuş olabilirler yada parça kalmış olabilir direkt doktora gidin bence