Bsraaa94 onu hiç hatırlamıyorum canım kaça düştü de hamile kaldım ama tiroid değerlerim düzelince adetim olmaya başladı ve direk hamile kaldım benim hiç adetim olmuyordu sağlık odağında tiroidden kaynaklı olabilir ilaca başla değerlerin düzelsin dedi ve dediği gibi oldu ama tiroidim hala düzensiz 30 haftalık hamileyim 75 mg ilaç kullanmaya devam ediyorum ara ara 100 mg oluyor bu