Kızlar bu ay reglm 20 gün gecikince Dc gitim rahminde kalınlaşma var ama istediğim kalınlıkta degil dedi cuma günü yanı bugun kan ver dedi kan verdim negatif cıktı bekle dedi iki hafta içinde adet te olabılırsın olmazsan Da gel tekrar gebelık testi yapalım dedi pokos hastasıyım normalde ama olsaydı gebelık şimdiye kadar bellı olmazmıydı yaşayan Oldumu bu durumu acaba