Dacmnt Merhaba hanımlar, Benim bat 25 Şubat sabah erken gebelik testi yapayım mı sizce varsa çıkar mı ? Pıhtılaşmam var olabildiğince erken öğrenip iğneye başlamam lazım bununla ilgili kayıp yaşadım çocuğumda yok bilgisi olan yazabilirse sevinirim 🌸
Zumra_elif61 Dacmnt canım benim dr bana öncesinde başlamak yazım demişti coraspine vazgeçmiştim bebekten bi de baktım hamileyim hemen başladım valla coraspirin e 4gebeliğim oldu 1 doğum 3 kimyasal inşallah bu da sağlıklı olur
Naazli Dacmnt bat a 3 gün kala normal kaset testle silik çizgi şeklinde öğrenmiştim. Eğer geç döllenme olmadıysa varsa çıkar diye düşünüyorum. İnşallah vardır 🤲🏻🕊️
Dilsay Dacmnt Benimde ilk gebeligim düşükle sonuclanmisti cok zordu🥹Sizi cok iyi anlayabiliyorum..Kesinlikle stres yapmayin cok rahat olun akisina birakin 🌸
mrcfrt bat 24 subatti benim 22 sinde önce kan testi verdim cikmasini beklemeden normal idrar testi yaptım aynı saniyede çift çizgi oldu sonuçta 298 cikti
Azraa33 Bat 24 Şubat adete 5 gün kala beta verdim negatif di geçti günüm halen test yapmadım yoktur diye