Nepenthe Burada son 99 postlarını görünce acaba bende o günü görürmüyüm, bunu paylaşabilir miyim diyordum ve oldu çok şükür Rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰♥️
Semilk05 Nepenthe vay be bende açmıştım bu postu şimdi 25 günlük bebeğim zaman acısıyla tatlısıyla nasıl da geçiyor. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Nepenthe Ada-Uras-Asya ayy çok heyecanlıı çok az kalmış inşallah çok güzel geçer doğumunuz sağlıkla gelsin minik adam 🤲♥️🥰
Meltems53 Nepenthe son 90 bizimde. Gerçekten 99 dan sonrası su gibi geçiyormuş şimdiden zaman nasıl geçiyor anlamıyorum.
Nepenthe Ozlem-18 maşallah inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız çok pozitif bir doğum hikayeniz olur inşallah 🤲🥰
Melisiniz1205 Nepenthe bizimde son 102💕 yakın sayılırız 🤭 sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin Allahım
Nepenthe melikedelibas çok az kalmıış çok heyecanlı siz 33 diyince bile heyecanlandım inşallah bende göreceğim o günleri 🙈🤲