Kardelen_AselNisam Merhaba bugün 8 hafta olduk geçen hafta 3 gün kanamam oldu fıtil kullandım geçti çok şükür 🤲ama ara ara ayağa kalkarken sanki sağ veya sol tarafımda bı acı oluyor bunu yaşayan var mı normal mi ?
efeduru Kardelen_AselNisam ilk zamanlar ağrı olması çok normal ayaklarını uzat dinlen ağır işler yapma
Zeynep_Sedat Kardelen_AselNisam sağlıcakla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah. Bende şuan 6.haftadaym ayağa kalkarken benimde çok oluyor