tansudobreva Merhaba kızlar 39+5 haftalik hamileyim dün gece ağrım olmuştu hastaneye gitiyimde çatı muyanesi yaptılar 2 cm acılmam var sizin doğumlariniz nezaman oldu bu acılmadan sonra neler yaptiniz doğumu hizlandirmak icin