Birtanesi84 evet benim özel sigortam yok ama geçerli diye biliyorum. Bir ay içinde kontrol olursa başka ücret ödenmiyor. Kent, can ve atasağlıkta yaptırıyor doğumları genellikle. Çok ilgili, bilgili ve sizi her anlamda rahatlatan bir doktor. Eşi de ebe ve doğumlara birlikte giriyorlar. Sizin sormak istediğiniz başka birşey olursa sorabilirsiniz.