Canım çis yapması sarılık olmaması açısından da çok önemli emzirmeyi sık yapıyormusun her yarım saatte bir emzirmelisin ki çişte yapsın eğer günde 4. 5 kez çiş yaparsa doyuyor demektir eğer emzirmede beslenmede bi sıkıntı yoksa ve hala çiş yapmıyorsa doktoruna danış muhakak çünkü yenidoğanda sarılık hormonu oluyor ve bu hormonu yalnızca çiş ile dışarı atıyor