heg33 Ilayda01 Merhaba benim 2. Gebeliğim ilkini 18de hissetmiştim.Şu an 13 haftalık bebeğim sanki dün bi kıpırtı hissettim gece ama emin değilim bağırsak değil gibiydi hala düşünüyorum 😀
ilgihazaal heg33 ben de on ikide hissettim gibi geldi ama dr mumkun degil dedi😁 simdi de bir gidiklanma oluyor sanki ama bana oyle geliyor olabilie 😁