Gebeliğin başında goguslerimin arası kurdeşen gibi pişik gibi bir şey olmustu kaşınıyordu vs sonra o kizariklik geçti bu defa hafif kararma oldu leke leke geçmiyor hiç hoşuma gitmiyor internete yazsam kesin kanser falan der malum Google a sağlıkla ilgili bir sey sorarsan kefenini de hazir etmen lazim. Nasil geçecek bu??