Salihs her anne 4 kilo doğuracak diye bir kaide yok eğer sağlığı yerindeyse organları gelişiyorsa ennnn takmayacağın şey budur. Aksine normal kilodaki bebeklerin vajinal doğumda rahatlığı çok fazlaymış. Benim bebiş de kilolu değil normal bebek 38+6 haftalık ve 3 kilo 🥰 son haftalarımızda göbek çevresi değerimiz küçük çıktı Salı tekrar bakılacak gelişmiyorsa sezaryen olacak 🤷♀️ eşimle ben iri cüsseliyiz ama minnak doğmuşuz ikimiz de, doktorum da bebeğiniz siz kadar olur daha fazlasını beklemeyin dedi. Yani hiç can sıkacak bişey değil kimseyle fe kıyaslama