Busel Kızlar merhaba 1 haftaya çantamı hazır edicem 31.haftaligim içine pompayıda koyayım diyorum koy diyende var siz koydunuz mu
Summerwine Busel ben koydum,doktorum liste vermişti orada da yazıyor.Evimiz hastaneye uzak bir de nolur nolmaz yanımda bulunsun dedim
Hamiss_ Busel Kesinlikle gerekli. Özellikle göğüs ucu yoksa ve süt gelmiyorsa uyarıcı olsun gelsin diye sağmaya çalış diyor hemşireler. Tecrübeyle sabit. Birde ihtiyaç halinde özel hastaneler parayla kiralıyor kendinizin varsa masraf etmenize de gerek kalmaz.
Busel TvitySe birden süt gelmiyor onunla destekleyince geliyor hastane de kullandiriyor eğer o an yoksa ya da elle sagmaya çalışıyorlar
Betulaa Ben koyacağım bebek yorgun vs olunca ememiyormuş, Süt gelmezse de Süt gelmesine yardımcı olur diye düşündüm. Hastane ödünç veriyormuş ama evde pompa varken niye Hijyen bakımından kendimi tedirgin edeyim ki
Busel Betulaa Ay al benden de o kadar aynısını düşündüm hastane kullanıyormuş eski usul hem acıtıyor diyorlar hemde zorla elle sagmaya calisiyorlarmis süt gelsin diye ya da direk mama veriyorlarmis bu yüzden koymayı düşünüyorum bende
Busel Summerwine benim doktorumda hastane değiştirdi doğumu gittiği yerde yapacağız evimle arası 40 dk falan hastanenin o yüzden dediğin mantıklı cidden
Summerwine Busel bizimde 1 saat sürüyor trafikle.Bir de belli olmuyor bu süt isleri kiminin hemen geliyor kiminin destek gerekiyor
Nesli8181 Busel tabi ki de damla damla da olsa ben öyle yaptım hastane de sağdım gelsin diye süt yapacak şeyler yedim bestlak damla almalısın kesinlikle çok faydası var sütun de olur hem